niedziela, 7 października 2012

Witaj na stronie Doskonałe Zdrowie

Nazywam się Krystian, w dość młodym wieku 21 z własnej głupoty i nieodpowiedzialności straciliłem zdrowie:
  • Silne bóle głowy(reakcja na światło)
  • Bóle oczu
  • Bóle zębów
  • Bóle gardła
  • Bóle mięśni, kości, stawów
  • Silne bóle kręgosłupa które uniemożliwiały mi sprawne poruszanie się
Z racji iż lekarze nie potrafili dojść do przyczyny choroby przepisując tylko coraz silniejsze środki przeciwbólowe postanowiłem sam wziąźć swoje zdrowie we własne ręce. Z osoby która była tak wyniszczona iż nie miała siłu udźwignąć szklanki wody odzyskuje powoli zdrowie.

Ból był niewyobrażalny. Podniesienie szklanki wody graniczyło z cudem. Miałem tak słaby organizm iż nie byłem w stanie udźwignąć masy własnych ubrań.

Jednak będąc w tak ciężkim stanie zaobserwowałem iż są potrawy po których czułem się lepiej a po których gorzej. Zaobserwowałem jak wspaniałe możliwości regeneracji ma ludzki umysł i ciało o ile tylko dostarczymy odpowiednich bodźców aby tą regenerację przyśpieszyć. Dodatkowo zacząłem czytać mnóstwo książek o tematyce: jak odzyskać zdrowie. Tak, każdy z nas ma wrodzone zdolności regeneracji, jeśli mi udało się wyjść z tak ciężkiego stanu to wierzę że Ty również dasz radę.


Dziś już normalnie funkcjonuje, robie 22 pompki, 10 podciągnięć na drążku, sprawnie chodzę i zaczynam biegać - co do nie dawna bylo dla mnie marzeniem. Pozostał jeszcze kręgosłup i stawy ktore mam nadzieje w kolejnym roku wyleczę do końca.

Mając krytyczny stosunek do medycyny współczesnej i lekarzy zagłębiałem się w medycynę niekonwencjonalną dzięki której odzyskuję zdrowie a także doskonalę swój umysł i ciało. Metody i sposoby z których sam korzystam i sprawdzam na sobie będę zamieszczał powoli na stronie.

Ponieważ statystyczny polak nie lubi czytać, postaram się aby zamieszczone artykuly byly krótkie, przejrzyste i czytelne.
Nowszy post
Previous
This is the last post.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeśli podobał Ci się artykuł możesz zostawić tutaj komentarz. Słowa krytyki też są mile widziane. Przyczynisz się w ten sposób do rozwoju bloga