poniedziałek, 24 grudnia 2012

Skrzyp polny
Skrzypu polnego

Skrzyp jest jedną z najstarszych roślin na świecie. Posiada właściwości lecznicze "niezastąpione" i wartości "nie do zapłacenia". On wymywa, rozpuszcza i równocześnie "wypala" wszelkie nieczystości z naszego organizmu. Ks.Sebastian Kneipp stwierdził iż ziele skrzypu leczy wszelkie choroby. 


Używałem skrzypu polnego zanim zacząłem stosować zioła protokołu buhnera. Zaobserwowałem iż szybko ustąpiły zmiany skórne na plecach (już po 3 dniach), rozstępy się zabieliły oraz przestały wypadać mi włosy, poprawiło się trawienie. Wkrótce dołożyłem do leczenia RDest Japoński i niestety nie mogłem już ocenić zasługi samego skrzypu. Wciąż jednak używam tej rośliny równocześnie z ziołami buhnera i głęboko wierzę w jej właściwości lecznicze.

Zastosowanie Skrzypu:
  • Pomocniczo przy gnijących ranach i wszelkich wrzodach(nawet nowotworowych),
  • Używany do kąpieli, nasiadówek i parówek,
  • Leczy gruźlicę,
  • Niezastąpiony przy powikłaniach kamicy nerkowej i pęcherzykowej,
  • Niezastąpiony przy krwawieniach z dróg moczowych i zatrzymaniu moczu,
  • Stosowany przy silnych krwawieniach z nosa,
  • Stosowany przy zapaleniach spojówek i egzemach(kuracja wewnętrzna i zewnętrzna),
  • 17% soli mineralnych w postaci krzemionki(krzem ma znaczenie ogólnoustrojowe),
  • Wpływa na przemianę materii,
  • Wzmacnia kapilary (naczynia włoskowate),
  • Zapobiega miażdżycy,
  • Wzmacnia naskórek, paznokcie, włosy i kości,
  • Leczy choroby nowotworowe,
  • Zawiera flawonoidy, kwasy organiczne, alakloidy, saponiny,
  • Leczy bóle artretyczne, reumatyczne i nerwobóle,
  • Środek moczopędny,
  • Zapobiega zwapnieniu tętnic i utracie pamięci,
  • Leczy łupież

2 komentarze:

  1. Skrzyp polny to świetne lekarstwo. Mojemu ojcu zapewniał ulgę w walce z guzem mózgu, co prawda nie był w stanie go wyleczyć, ale chociaż zmniejszyło cierpienia. Osobiście zawsze mam pudełko tego ziółka w razie sytuacji konieczności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeprowadzałem borelioza testy i niestety wynik wyszedł mi pozytywny. Czy skrzyp polny ma szansę pomóc mi w leczeniu czy zostają mi jedynie antybiotyki i mozolna walka o zdrowie?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podobał Ci się artykuł możesz zostawić tutaj komentarz. Słowa krytyki też są mile widziane. Przyczynisz się w ten sposób do rozwoju bloga